Учням

Для учнів 9-Б
Питання до контрольної роботи по темі "Просвітництво"

1. У якій країні Просвітництво досягло розквіту?

2. Хто такі  просвітники?

3. Продовжте твердження : « У філософії Просвітництва ключовим є поняття…»:

4. Укажіть гасло Просвітництва:
А) удосконалюючи суспільство, можна змінити на краще людину
Б) людський розум і прагнення до пізнання нічого не варті порівняно з вірою в Бога
В) шляхетність людини визначається рівнем знань і не залежить від походження
Г) головне для людини – розум, а не почуття

5. Джонатан Свіфт став натхненником визвольної боротьби якої країни?

6. Що спонукало Гуллівера мандрувати до різних далеких країн?

7. Продовжте твердження« Протистояння  між тупоконечниками і гостроконечниками в романі    Мандри Гуллівера  є алегорією…»:
А) політичних чвар британських партій торі й віги 
Б)  війни між Англією і Францією
В)  релігійних конфліктів між католиками і протестантами
Г ) боротьби між аристократами і буржуазією 

8. Визначте ідею вірша Й. Гете « Прометей ».

9. Про що йдеться у романі  Джонатана  Свіфта  «Мандри Гуллівера» ?

10. У чому своєрідність балади “ Вільшаний король”?

11. До чого закликає Шиллер в оді  До радості “?

12. Що є основною жанровою ознакою оди у творі Ф. Шиллера «До радості »?

13. Знати зміст творів "Травнева пісня", "Прометей", "Вільшаний король" Й.В. Гете, "До радості" Ф. Шиллера, "Мандри Гуллівера" Дж. Свіфта. Визначити теми творів.

14. Згадати, що таке метафора, епітет, антитеза, порівняння, уособлення.

15.Установіть відповідність між персонажем роману « Мандри Лемюеля Гуллівера» і його характеристикою:
секретар таємної влади Релдресел
А) став смертельним ворогом  Гуллівера, хоч той нічим не завинив перед ним
2  державний скарбник Флімнеп   
Б) не хотів позбавляти волі безневинний народ Блефуску
 імператор Ліліпутії 
В) висловив сподівання мати в особі Гуллівера корисного для себе слугу
4  адмірал Скайреш Болголам                      
Г) виявив свою "милосердну" вдачу, запропонувавши осліпити Гуллівера

Д ) підстрибував на канаті принаймні на дюйм вище, ніж усі інші вельможні

16. Установіть відповідність між твором і характеристикою художніх особливостей:
1  « До радості »             
А) поєднання історичних фактів із художнім вимислом
 « Мандри Лемюеля  Гуллівера»                         
Б)  елементи фантастики додають гостроти сатирі
3  «Вільшаний король»                             
В) поєднано форму античного жанру з просвітницькими ідеями
«Прометей » 
Г) переосмислення образів античного міфу  з погляду просвітницьких  ідеалів                                         


 Д ) в основі сюжету - народні легенди


8-Г та 8-Б!

 Питання до контрольної роботи по темі "Середньовіччя"

1. Хронологічні межі доби Середньовіччя.
2. Які історичні події лягли в основу початку і кінця доби 
Середньовіччя?
3. В чому суть доктрини Августіна Аврелія?
4. Назвіть риси доби Середньовічя.
5. Види середньовічної літератури.
6. Хто такі трубадури, ваганти?
7. Що таке серенада?
8. Хронологічні рамки «золотої доби» персько-таджицької поезії.
9. Які жанри  поезії характерні для персько-таджицької поезії?
10. Як називається збірка поетичних творів у персько – таджицькій
 літературі?
11. Що таке рубаї?
12. Чому добу Середньовіччя називають темною добою в історії 
людства?
13. Назвіть, який період вважають розквітом китайської літератури?
14. Основні принципи конфуціанства та даосизму?
15. Визначте, до який філософських течій належить творчість 
Ду Фу та Лі Бо.





Питання до контрольної роботи по темі: "Середньовіччя"

8 клас. Питання до контрольної роботи по темі: "Середньовіччя"

 1. До якого жанру належить „ Пісня про Роланда»?
2. Хто із героїв „ Пісні про Роланда” є втіленням ідеалу державної мудрості?
3 Які  чесноти характерні дляголовного героя „ Пісні про Роланда»
4. У бою проти кого гине головний герой„ Пісні про Роланда”?
5. Якому королю служить Роланд?
6. До якої історико-культурної епохи належить творчість Данте?
7. З яких частин складається „Божественна комедія” Данте?
8.Тема та мета „Божественної комедії” Данте.
9. Що таке терцина?
10. Скільки кіл має пекло в „Божественній комедії” Данте?
11. Кого Данте поселяє в першому колі пекла і чому?
12. За що потрапили до пекла Франческа та Паоло (за „Божественною комедією”)?
13. Який гріх людини Данте вважає страшним і ганебним?
14. В якому колі пекла з’являється вогонь? Хто там відбуває покарання?
14.Хто був провідником Данте в потойбічний світ?
15. Хто був провідником Данте по раю?
16. Чому Данте назвав свій твір „ Комедією ”?
17. В „ Божественній комедії ” є алегоричні образи вовчиці, леопарда, лева та Вергілія. Що вони означають?
18. Установіть послідовність подій в „ Божественній комедії ”:
А Поети йдуть в загробне царство,
Б Вергілій з’являється перед оповідачем,
В оповідач заблукав у лісі, загубив правдиву стежку,
Г оповідач зустрічає в лісі трьох страшних звірів.
19. Установіть відповідність між колом пекла та душами грішників у „ Божественній комедії ”:
 тирани і насильники      перше
доброчесні язичники      сьоме
ненажери                          третє
зрадники                           дев’яте
                                           восьме
20. Установіть відповідність між епосами та їх виконавцями:
„ Пісня про Роланда ”         хуглари
„ Пісня про Нібелунгів ”     жонглери
 „ Пісня про мого Сіда ”       гусляри
„ Слово о полку Ігоревім     ваганти
                                                шпільмани
21. Установіть відповідність між епосами та народами:
„ Пісня про Роланда ”         слов’яни
„ Пісня про Нібелунгів ”     римляни
„ Пісня про мого Сіда ”       французи
„ Слово о полку Ігоревім ”  німці
                                                іспанці.
22. Що таке сонет? Назва збірки сонетів Данте. Кому вона присвячена?
23. Міні – твір. Чому, на вашу думку, Франко назвав „ Божественну комедію ” Данте „ віковічною повістю кожного з нас ”.

8 клас. Питання до контрольної роботи по темі: "Творчість В. Шекспіра"

В якій країні проходять події трагедії Шекспіра Гамлет?
Реальна причина смерті батька Гамлета.
Коли Гамлет вирішив помститися дядькові?
Скільки часу пройшло зі смерті короля?
Про що попросив новий король Розенкранца і Гільденстерна?
Чому Гамлет сердиться на матір?
.Навіщо Гамлет прикидається божевільним?
Навіщо Гамлета відправляють до Англії?
Яка доля Розенкранца і Гільденстерна?
Як загинув Полоній?
Як загинула Гертруда, мати Гамлета?
 З якою метою Гамлет доручає Гораціо стежити за поведінкою короля під час вистави?
Яка доля спіткала Офелію?
Чому Гамлет не вбиває вітчима відразу ж після зустрічі з Привидом?
З якою метою привид зустрічається з Гамлетом?
Причина смерті короля Гамлета, про яку сказали людям королівства.
Як допомагає у житті надійне плече друга? Чи був справжній друг у Гамлета?
Про що Гамлет попросив Гораціо перед своєю смертю?
 Як Клавдій задумав знищити Гамлета за допомогою Лаерта?
Чому принц не скористався слушним моментом і не вбив Клавдія під час молитви?
Назвіть композицію трагедії
Назвіть основні мотиви трагедії
Складіть план основних подій, що відбуваються у трагедії Шекспіра „Гамлет”?
Схарактеризуйте образ короля Клавдія. Порівняйте його з образом батька Гамлета.
Визначити розмір вірша.
 Твір-мініатюра. Тема: „Трагічне кохання Гамлета й Офелії” , „Трагічне кохання Ромео і Джульєтти”






Немає коментарів:

Дописати коментар