неділю, 6 жовтня 2019 р.

Для учнів 9-Б
Питання до контрольної роботи по темі "Просвітництво"
1. У якій країні Просвітництво досягло розквіту?

2. Хто такі  просвітники?

3. Продовжте
 твердження : « У філософії Просвітництва ключовим є поняття…»:

4. Укажіть гасло Просвітництва:
А) удосконалюючи суспільство, можна змінити на краще людину
Б) людський розум і прагнення до пізнання нічого не варті порівняно з вірою в Бога
В) шляхетність людини визначається рівнем знань і не залежить від походження
Г) головне для людини – розум, а не почуття

5. Джонатан Свіфт став натхненником визвольної боротьби якої країни?

6. Що спонукало Гуллівера мандрувати до різних далеких країн?

7. Продовжте твердження« Протистояння  між тупоконечниками і гостроконечниками в романі     Мандри Гуллівера є алегорією…»:
А) політичних чвар британських партій торі й віги 
Б)  війни між Англією і Францією
В)  релігійних конфліктів між католиками і протестантами
Г ) боротьби між аристократами і буржуазією 

8. Визначте ідею вірша Й. Гете « Прометей »

9. Про що йдеться у романі  Джонатана  Свіфта  «Мандри Гуллівера» ?

10. У чому своєрідність балади Вільшаний король”?

11. До чого закликає Шиллер в оді До радості “?

12. Що є основною жанровою ознакою оди у творі Ф. Шиллера «До радості »?

13. Знати зміст творів "Травнева пісня", "Прометей", "Вільшаний король" Й.В. Гете, "До радості" Ф. Шиллера, "Мандри Гуллівера" Дж. Свіфта. Визначити теми творів.

14. Згадати, що таке метафора, епітет, антитеза, порівняння, уособлення.

15.Установіть відповідність між персонажем роману « Мандри Лемюеля Гуллівера» і його характеристикою:
секретар таємної влади Релдресел
А) став смертельним ворогом  Гуллівера, хоч той нічим не завинив перед ним
2  державний скарбник Флімнеп   
Б) не хотів позбавляти волі безневинний народ Блефуску
3  імператор Ліліпутії 
В) висловив сподівання мати в особі Гуллівера корисного для себе слугу
адмірал Скайреш Болголам                      
Г) виявив свою "милосердну" вдачу, запропонувавши осліпити Гуллівера

Д ) підстрибував на канаті принаймні на дюйм вище, ніж усі інші вельможні

16. Установіть відповідність між твором і характеристикою художніх особливостей:
1  « До радості »             
А) поєднання історичних фактів із художнім вимислом
2  « Мандри Лемюеля  Гуллівера»                         
Б)  елементи фантастики додають гостроти сатирі
3  «Вільшаний король»                             
В) поєднано форму античного жанру з просвітницькими ідеями
«Прометей » 
Г) переосмислення образів античного міфу  з погляду просвітницьких  ідеалів                                         


 Д ) в основі сюжету - народні легенди


Немає коментарів:

Дописати коментар